Створення логотипу у Львові - фірмовий стиль компанії разом з Art-Web
Для успішного ведення бізнесу, незалежно від того, в якій галузі ви працюєте, вкрай необхідно в постійному режимі вести активну інформаційну кампанію. На практиці - це ненав'язливе, але безперервне нагадування про себе і свої товари чи послуги. Ви повинні створити логотип, який потенційний клієнт упізнає серед тисяч інших і тут же згадає про ваш бренд. Розробка логотипу сайту - не менш важливе завдання. Компанія повинна бути упізнаваною у всіх випадках, починаючи з віртуального світу, і закінчуючи готовим виробом у руках покупця, чи, бодай, на вітрині магазину.
Створення логотипу - важлива частина брендинга, яка покликана привернути увагу і не давати забути про діяльність компанії на свідомому і підсвідомому рівні. Навіть у той час, коли покупець не має потреби у продукті вашої фірми, він повинен пам'ятати про вас і виділяти з числа інших завдяки логотипу.
Кожен веб-проект теж розпочинається з розробки емблеми, як символу, в якому зашифровано (але не занадто) як назва компанії, так і напрям її діяльності. Дуже багато брендів завдячують своїй популярності саме вдалому логотипу. Як приклад можна навести емблему Coca Cola, Kentucky Fried Chicken (KFC), Pixar, Google. Їх символи-логотипи існують на протязі десятків років, притягуючи увагу і постійно нагадуючи про продукцію компаній. Прості, але привабливі логотипи стали частиною цивілізаційного оточення і дуже ефективно виконують свої функції - при виборі товару аналогічного характеру, ви в 90% випадків зупинитесь на знайомій емблемі.
Пошук вдалого логотипу - робота довга і складна. Іноді це вдається зробити з першої спроби, але, частіше, успішний графічній символ - це довгий творчий пошук. Як приклад, можна привести всім добре знайомий логотип компанії Apple - малюнок змінювався декілька разів, аж поки в 1998 році став всесвітньо відомим надкушеним яблуком, прикладом оригінального і лаконічного зображення логотипу, яке ні з чим не сплутаєш.
Яким має бути логотип фірми
Останній приклад дуже наочно показує, яким повинен бути логотип фірми. Якщо говорити про всі характеристики графіки цього напряму, то в першу чергу фірмовий символ повинен бути впізнаваний. Одного погляду на логотип повинно бути достатньо, щоб замовник (потенційний споживач) згадав про вашу компанію і переваги її продукції, незалежно від того, матеріальна вона (продукція), чи знаходиться на просторах Інтернету.
Вам необхідно вибрати такий стиль і контури зображення, щоб логотип був:
- оригінальним;
- універсальним (придатним для нанесення на упаковку, рекламний буклет, сіті лайт, сувеніри і одяг);
- виразним (чітко відповідати стилю компанії и характеру її товару);
- лаконічним;
- унікальним (при спробі копії відомого логотипу, у 99% випадків ви будете працювати на користь оригінального продукту, це доведено численними спробами китайських виробників).
Контури логотипу не повинні страждати при збільшенні чи зменшенні розміру. Масштабованість - одна з найбільш практичних вимог до дизайну емблеми. Це говорить про те, що на ній не повинно бути надміру маленьких деталей и зайвого декору.
Вибір варіанту логотипу і його розробка - справа професіоналів. З Art-Web ви легко знайдете потрібний напрям і зумієте створити по-справжньому оригінальну емблему, яка буде не тільки милувати око, але й працювати, як потужний інструмент маркетингу. Приклади наших робіт по створенню логотипів - на сайті.