Інтернет реклама у Львові
Інтернет надає величезні простори для розширення вашого бізнесу.
Сьогодні інтернет, це найактивніше всесвітня мережа персональних комп'ютерів, корпоративних серверів і навіть мобільних телефонів. Швидкими темпами збільшується кількість користувачів Львові, які активно шукають товари та послуги за допомогою всесвітньої павутини. У цих умовах, замовивши створення сайту в нашій студії, Ви можете закласти фундамент використання інтернет-технологій для досягнення суттєвого успіху та розвитку.
Переваги інтернет реклами:
Реклама в інтернеті це сучасний та найефективніший спосіб просування товарів та послуг.
Більшість товарів та послуг можна продавати онлайн
Економія часу
Налаштування виконується в максимально короткий термін. Реклама доступна всім і завжди, де є підключення до Інтернету.
Зменшення рекламних витрат
Реклама в Інтернет значно дешевша за інші канали залучення клієнтів, таких як:
- телебачення;
- радіо;
- реклама на транспорті;
- зовнішня реклама;
- газети.
Також значно знижується необхідність організовувати промо-акції та презентації, виробляти друковану продукцію. При цьому витрати на утримання інтернет-ресурсу є мінімальними.
Великі можливості роботи з аудиторією
Можна сфокусувати рекламу за критеріями на користувачів зацікавлених у певних видах товарів та послуг.:
Географічна область: вказати місце показу оголошень, від місцевої до міжнародної, аж відстань до зупинки.
Параметри користувача: підлога, вік, пристрій для виходу в інтернет.
Детальна статистика
Точна інформація про ефективність у вигляді звітів щодо кількості переглядів, відвідувань, місць з яких вони здійснювалися та багато іншого.
детальнішеПитання та відповіді:
-
Що таке конверсія?
-
Конверсією сайту є частка відвідувачів сторінки, які виконували будь-які цільові дії, до загальної кількості відвідувачів. Цільова дія може бути:
- Проходження реєстрації;
- Підписка;
- Здійснення покупки;
- Перехід на сторінку;
- Перехід по рекламі.
Щоб було зрозуміліше: за одну добу сайт Інтернет-магазину відвідало близько 1.000 осіб, але лише 10 з них здійснили покупку. Тут конверсія буде 1%.
Конверсія сама по собі не вважається ключовим показником. Користувачі, які вчинили цільову дію, важливіші. Головне розраховувати її (конверсію) у межах оцінки змін. Найкраще це робити в комплексі інших показників.
-
Як підвищити конверсію?
-
Яка конверсія гарантується нами?
Ми робимо все, щоб Ви отримали максимум від усіх можливостей, які пропонує Інтернет. До переліку наших послуг у сфері інтернет-реклами належать:
Вивантаження товарів у ВКонтакті
Різні групи покупців
Кілька цін на товар
Водяний знак
Мікророзмітка
Унікалізація картки товару
Повідомлення про товар
Таймер акції
Наповнення товарами
Web программирование
Розробка сайтів
Підключення автосервісів на сайт Emex, АвтоТо
Вивантаження об'єктів нерухомості на avito.ru, cian.ru, Яндекс нерухомість
Розробка технічного завдання
Аналіз коректності коду
Погодинна робота
Фахівець з контекстної реклами
// Артем reklama@art-web.ru- Проведення досліджень ринку;
- Розробка маркеінгової стратегії;
- Розробка Digital стратегії;
- Планування та реалізація рекламного бюджету;
- Підготовка звітів та аналітика результатів рекламних кампаній;
- Розробка маркетингової стратегії;
- Аналіз конкурентів;
- Аналіз даних із CRM клієнтів.