УТП: точка зростання цінової війни
Як боротися з несумлінною конкуренцією, коли сусіди необґрунтовано знижують ціни? Як підвищувати свої ціни, збільшуючи при цьому продажі?
Вам допоможе УТП - (унікальна торгова пропозиція)!
Це дійсно реально, адже якщо поставити собі за мету – на ринку і так можна знайти товар, схожий на ваш. І ціна його може дещо відрізнятися у будь-який бік. Але покупець обов'язково розглядає як товар, а й ті умови, у яких він надається.
Основна мета УТП - показати вашу індивідуальність, в якій клієнт знайде для себе найкращі вигоди.
Звідси і наше завдання – показати, що купівля товару або замовлення послуг у вашій компанії стане максимально вигідною для клієнта.
Унікальна торгова пропозиція має бути індивідуальною – за жодних обставин товар не повинен продаватися з однаковим УТП!
Унікальна торгова пропозиція від фахівців компанії «Арт-Веб» - запорука успішного сайту!
Ми допоможемо вам скласти таке УТП, яке приверне увагу покупця, пробудить у ньому енергію та азарт, максимально спростить покупку. Покупці не шкодують грошей на позитив, комфорт, зручність, цінові вигоди – і не завжди це пов'язано із низькою вартістю одиниці товару.
Приклад УТП: В американському фільмі «Застряг у тобі» сіамські близнюки Боб і Уолт Тенор, працюючи в кафе «QuikeeBurger», придумали такий елемент УТП – швидкість виготовлення та доставки будь-якого замовлення не перевищує 3 хвилин! Запізнення автоматично знімало обов'язок покупця платити за їжу – і «бургери швидко» продавалися за рахунок закладу.
Критерії та види УТП
Три критерії унікальної торгової пропозиції:
- Конкретність – купіть такий товар та отримайте конкретну вигоду.
- Унікальність – не повторюємо за конкурентами і робимо так, щоб конкуренти не могли повторити за вами.
- Реальна цінність – залучення нових покупців у процес купівлі, підтримка постійних клієнтів.
Види УТП
- Дійсно – що виділяє реальні особливості товару, що відрізняють його від конкурентів.
Приклад: Бездротові навушники від компанії «GVC» - слухайте музику, коли всі сплять, а також займіться рухомими справами з музикою! (Це новинка у засобах комунікацій).
- Маркетинговий хід, який використовує унікальність товару у відносному порядку.
Приклад – «Крем GЕО (Ranier) – перший невидимий сухий крем-антиперспірант», а внизу дрібний підпис – «серед продукції Ranier».
Знайти своє УТП – непросто!
Формули складання пропозицій відомі: Товар > Властивість > Вигода.
Однак, не завжди у товарах масового попиту чи загальнодоступних послугах її легко використовувати.
- Товар: = Побутова техніка.
- Властивість: = Доставка увечері та у вихідні.
- Вигода: = Не ламайте звичний графік, живіть за своїм планом!
Пам'ятайте, що тут не повинно бути обману або штучних хитрощів. Повинні бути вагомі підстави та докази, щоб клієнти вам вірили.
УТП для сайту – рекомендації від «Арт-Веб»
Кожна компанія, оформлюючи свій сайт, має представити унікальну торгову пропозицію – інакше, і в очах покупців, і що важливо, у сприйнятті пошукових систем сайту не вистачатиме цінності. А це не додає популярності, а навпаки, гальмує просування у позиціях «топових» сторінок пошукових систем.
Багато замовників користуються штампами:
- вигідна пропозиція, відмінна якість;
- оптимальне співвідношення ціна-якість;
- професійний підхід;
- широкий асортимент/величезний вибір товарів;
- висококваліфіковані співробітники;
- вигідні/доступні/демократичні ціни;
- тільки перевірені та надійні партнери;
- короткий термін;
- роботи будь-якої складності;
- обслуговування за вищим розрядом;
- індивідуальний підхід.
Це жодною мірою не може вважатися УТП – такі фрази краще взагалі уникати в текстах, оскільки інтернет вже більш ніж перенасичений ними.
Гарне УТП – запорука успішного сайту!
Якщо ваш сайт довгий час не набуває популярності, або навпаки, ви досягли появи окремих сторінок на високих позиціях, а дзвінків все немає, - настав час попрацювати над УТП!
Фахівці «Арт-Веб» допоможуть скласти відмінне УТП, навчать вас працювати над цим самостійно в майбутньому, скоригують уже готові тексти.
Наші маркетологи мають досвід робіт у маркетингу та копірайте більше 10 років.
Ми співпрацюємо з ГУРУ копірайту відомих бірж, а це сертифіковані фахівці в галузі інтернет маркетингу.
При просуванні сайтів понад 50 проектів наших замовників після складання УТП не лише підвищили свої позиції у пошукових системах, а й збільшили конверсію у продажах компаній.
Найкраще за допомогою звернутися до маркетологів та копірайтерів, адже гарний УТП – запорука успішного сайту!
Висновок
За допомогою УТП критерії ціни відсуваються на другий план, прибуток виходить в результаті залучення нових клієнтів та підтримки постійних. УТП дає можливість покупцеві задовольнити додаткові потреби покупців таких як, наприклад, економія часу, зручність, емоційний фактор, тобто ті елементи, які останнім часом виходять на позиції навіть вищі за гроші. Ваші конкуренти витратять набагато більше зусиль на те, щоб протистояти вашому УТП, ніж брати участь у ціновій війні.